Agenția de turism TRAVEL TIME este o agenție de turism organizatoare care acționează pe piața turistică încă din anul 2005. Forma juridică a agenției este SC TRAVEL TIME D&R, fiind o societate cu răspundere limitată care crează, promovează și vinde servicii turistice integrate.
În anul 2011 agenția devine membru acrediat al Asociaţiei Internaţionale a Transportatorilor Aerieni (IATA) iar în anul 2013 obține licența de turism, emisă de către Autoritatea Naţională pentru Turism. Agenția face parte și din Asociaţia Naţională a Agențiilor de Turism (ANAT) și din Alianța Travel Nation, formată din mai multe agenții de turism din România care își propun să ridice standardele turismului național.
De asemenea, agenția deține și o poliță care asigură protecție în caz de insolvență fiind eliberată de căre OMNIASIG Vienna Insurance Group.
În prezent, Travel Time are propriul sistem de rezervări denumit Booking Time. Acesta a fost implementat de către compania IT - DCS Plus și include furnizori de rang internațional cum ar fi Expedia Rapid, Hotelcon, Hotel Beds, Restel, Stuba, World 2 Meet, Travco, Tbo sau Accent. Platforma oferă accesul la rezervări hoteliere si bilete de avion. Booking Time pune la dispoziție o bază de date cu peste 100.000 de hoteluri din lumea întreagă.
Pe langa acestea, Travel Time mai ofera și servicii de închiriere de mașini, transferuri private, excursii precum și asigurări de storno & medicale de călătorie.
În același timp, agenția lucrează și cu sistemele de rezervări și emitere de bilete de avion. În aceste sisteme sunt integrate peste 850 de companii aeriene, de la cele mai cunoscute precum Qatar Airways, Emirates, Air France, Lufthansa, KLM sau Tarom, până la cele mai puțin cunoscute cum ar fi South African Airways, Qantas sau Air Malta. Accesul la astfel de sisteme permite o monitorizare atentă a tarifelor precum și afișarea celor mai optime rute de călătorie.
Segmentele de piață cărora agenția li se adresează sunt destul de variate: segmentul business sau corporate, segmentul B2C (clienti directi) si segmentul B2B (agentiile revanzatoare).
Travel Time se implică activ pe piața turistică din România, fiind membra unor asociații și alianțe de prestigiu național și internațional. Mai mult decât atât, încheie contracte cu numeroși furnizori importanți, reușind astfel să se poziționeze în topul agențiilor de turism din țară. De asemenea, servește cerințele unei palete variate de clienți, de la cei direcți până la corporații sau instituții ale statului.